Friday 17 January 2020

Donuts By Fezz

Assalamualaikum warga blog...

Mau promosi sikit Donat yang saya buat. Bukan biasa-biasa ya Donat saya ni, toppingnya di import dari Indonesia. Memang sedap dan padu!!! Sekali cuba pasti nak lagi... Yummy😋😋😋

Tapi Donat ni khas warga Sandakan sahaja... Kalau ada family, cepat bagitahu!!! Saya open order hari Sabtu dan Ahad sahaja...

Boleh juga tempah untuk event hari jadi, anniversary, majlis akikah dan sebagainya. Bukan sahaja sesuai dimakan untuk kanak-kanak bahkan dewasa pun boleh juga merasa... sebab Donat saya ni tidaklah manis sampai mau potong kaki ... memang ngam-ngam ditekak...

Rugi sesiapa yang belum Merasa!!!

Boleh ws saya bagi sebarang tempahan...

WWW.WASAP.MY/60142815157/SayaMahuOrderDonuts



Pelbagai perisa... Yummy

Sekotak ada 9 biji

Tempahan untuk majlis p

Murah2 sahaja!!!

No comments:

Post a Comment

Pengalaman mengajar pemulihan

Assalamualaikum... Syukur Alhamdulillah, Februari ni masuk dua bulan sudah saya mengajar di Sekolah Rendah Islam Dar Al Hufaz. Salah satu ...