Thursday 18 October 2018

BBM3410/18: Mengidam Oden

16/10/2018
Haliuuuu semua! Rasanya minggu ni kepingin sangat nak makan oden. Ini sebab kawan-kawanlah ni, suka betul post makanan sampai kita ternampak ni pun terliur.

Jadi apalagi aku ni pun yang tidak pandai tahan nafsu makan bergegas ke IOI, Putrajaya semata-mata Oden tulah. Aduh, perut punya pasal aku pun terjebak.


Lepas sampai tu... Haaaa.. ambik kau.. Panjang giler barisan.. Layankan ja lah perut aku ni...



Bila sampai giliran tu ya ampun.. Mcm nak ambil semua.. Dasar tamak betullah perut aku ni...



Dah dapat makanan tu cari port nak makan pula. Sebab Family mart tak sedia meja makan. Nak suruh aku merempat kat IOI lerrr tu..

Oden

Lepas cari tempat makan cepat-cepat buka bungkusan Oden tu.. Ya ampun bila tertelan, nyamannya rasa... nak sangat kan.. ambil mu perut tu Oden!!!

No comments:

Post a Comment

Pengalaman mengajar pemulihan

Assalamualaikum... Syukur Alhamdulillah, Februari ni masuk dua bulan sudah saya mengajar di Sekolah Rendah Islam Dar Al Hufaz. Salah satu ...