Monday 12 November 2018

BBM3410/18: Majlis Jamuan Jualan Amal

Haliuuu semua... Fez mau cerita pasal hari kejadian minggu ni... minggu ni Fez menghadiri satu Majlis Jamuan sempena bekerja dengan Rakan Bakti Putra sebagai penggubahan bunga waktu Majlis Konvokesyen UPM yang ke-43.
.
.
Fez rasa terharu sangat bila jualan amal melonjak naik daripada sebelum ini iaitu daripada Rm40k kepada Rm70k... wowwww kan!!!
.
Ok lepas ni jangan hairan kalau aku jadi penjual bunga ya...
.
.
Yang seronoknya lagi, bukan sahaja dapat makan percuma tapi kami semua dapat penghargaan sijil... Bukan itu sahaja, yang lagi seronok Fez dapat cabutan bertuah nombor 21.... kihaaaa.... Siapalah yang  tak gembira dapat hadiah berganda-gandakan... ehehehe...
.
.
Muka gembira dapat gaji, dapat sijil dan dapat cabutan bertuah

Selesai sahaja penyampaian sijil, apalagi makanlah puas-puas... Terima kasih pihak RBP dan Wazan...
Memang sedap... lebih-lebih kari... nak repeat tapi habis

Lepas dapat makan, dapat Pizza lagi oh... Memang durian runtuhlah...

Dapat Pizza... Yeaahhhh



Tapi tahun ni adalah tahun terakhir saya bekerja dengan RBP sebab tahun depan saya pula yang dapat bunga (konvo)... Percayalah kenangan ni saya tidak akan lupa... Sebab staf wazan iaitu Kak Enon, Kak Wani, Kak Mas dan Kak Firda semua baik-baik belaka... Terima kasih RBP... Terima kasih Wazan...

Bersama rakan-rakan.

Nampak gembira semuanya sebab dapat hadiah lumayan

No comments:

Post a Comment

Pengalaman mengajar pemulihan

Assalamualaikum... Syukur Alhamdulillah, Februari ni masuk dua bulan sudah saya mengajar di Sekolah Rendah Islam Dar Al Hufaz. Salah satu ...