Monday 12 November 2018

BBM3410/18: Tweet Tweet Twitter

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua... Sebelum tu nak tanya? Yang baca ni ada twitter ka? Kalau ada ikutlah saya di twitter... Cari saya di @FezlyannaRill ...
.
.
Cerita pasal twitter ni sebenarnya saya dah ada twitter lama dah... Dari 7 tahun yang lalu iaitu 2011, masa tu tingkatan empat... Telefon saya belum ada, buat akaun pun dekat Pusat Siber... Jadinya buka pun setahun sekalilah... Boleh dikira post dalam tu... Memang tak aktif sangat... Followers pun tak ramai... huhuhu... Maaf saya bukan twitter famous...
Follow jangan tak follow
Tapi bila ikut kelas Multimedia, saya kena tanam azam untuk menjadi terkenal di twitter... Acaah... Ahahaha... Semoga angan-angan menjadi impian... Sebab masuk kelas Multimedia... Banyak media sosial yang perlu aktifkan diri... Arahan Prof kan... Al maklumlah bak kata Prof #Redha ... Selain blog, insta buat video, twitter pun jangan dilupa...
.
.
Ok ni antara siaran yang saya dah tulis dalam twitter...
Jangan bilang hakak tak ajak main shopee
Kalaulaaahhhhhh

Yang ni sis meluah

Bersyukur...


Twitter akan di update setiap minggu sekurang-kurangnya seminggu sekali... Lagi banyak lagi bagus... ehehehe... Sekian sahaja dari saya... Tweet tweettttt...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman mengajar pemulihan

Assalamualaikum... Syukur Alhamdulillah, Februari ni masuk dua bulan sudah saya mengajar di Sekolah Rendah Islam Dar Al Hufaz. Salah satu ...